All Inclusive Marketing
Få mest muligt ud af dit markedsføringsbudget
Få mest muligt ud af dit markedsføringsbudget
Når du vælger “All Inclusive” får du ikke en specialist på alle områder. Er der nogen der lover dig, at de er 100-meter-mestre i alle marketing discipliner, tror jeg ikke på det.
Jeg har mange års erfaring i Google Ads, men derudover har jeg også en mangeårig interesse for markedsføring generelt – især online, men ikke begrænset hertil.
Derfor er jeg overbevist om at jeg kan hjælpe mange små og mellemstore virksomheder med markedsføring – deriblandt din!
Med All Inclusive tager vi udgangspunkt i dine ønsker og mine erfaringer, for at få det hele til at gå op i en højere enhed. Hvordan vi i praksis fører det ud i livet, afhænger af din tid, lyst og temperament.
Generelt set kan mine ydelser inddeles i nedenstående kategorier:
Med udgangspunkt i din virksomhed lægger vi strategier for hvad vi gerne vil – både på kort og længere sigt. Det skal både være realistisk og også gerne ambitiøst.
Dernæst aftaler vi hvordan vi bedst kommer i mål.
Om du vil stå for selve udførelsen, eller jeg skal gøre det, er op til dig.
Ud fra vores fælles strategi, kan jeg hjælpe med enten at udføre de ting vi er kommet frem til at der skal laves, eller agere tovholder på andre eksterne leverandører. På den måde kan du med ro i maven, vide at der arbejdes efter målrettet planen.
Jeg tror på at alle kan stå for deres egen markedsføring, i større eller mindre grad. For nogle giver det mening, og for andre er tiden givet bedre ud. Derfor hjælper jeg også dig, der selv ønsker at stå for din markedsføring.
Hvis du selv står for den udførende del af arbejdet, kan der løbende opstå problemer, spørgsmål og lignende. Med løbende sparring har du mulighed for at få hjælp, og ikke mindst holdt til ilden og kvalitetssikre det du laver.
Generelt er jeg meget pædagogisk i forhold til at fortælle hvad jeg mener der skal gøres, og der bliver kommunikeret i et sprog der er tilpasset dit niveau. Så slipper både du og jeg for marketing-floskler og fancy buzzwords, som ikke har nogen betydning for de endelige resultater.